Muzyczka :D

niedziela, 28 lipca 2013

Hejooo :D

Dzisiaj nie ma rozdzialiku bo się nie wyrobiłam.. Słucham od godziny piosenek Austina Mahona, którego uwielbiam ^^ Dodałam pasek z muzyką, napiszcie jakie piosenki mogę tam jeszcze dodać?
Wczoraj byłam na dniach mojego miasta, i się nieźle bawiłam, (do domu przyszłam o 1 w nocy). Chcielibyście, żebym zrobiła taką notkę o mnie, że wypiszę po 5 podpunktów do różnych tematów, np. "O mnie", "Muzyka", "Kuchnia", itp.. No i dziękuje za tyle komentarzy pod zeszłym rozdziałem, oraz za ponad 200 wyświetleń! Jesteście świetni!
Pozdrawia was jak zwykle szalona Madzia :*
Austin Mahone :D
Cody Simpson :)
Która nuta fajniejsza? I nie myślcie, że zapomniałam o R5! Nadal ich uwielbiam, ale chyba można lubić też coś innego :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz