Muzyczka :D

środa, 7 sierpnia 2013

Coś o mnie ^^

O mnie:
1. Mam na imię Magdalena, w skrócie Magda, ale ze względu na to, że uwielbiam USA, lubię kiedy mówią na mnie Maddie, chciałabym się nazywać Maddie Star.
2. Mam 13 lat, urodziłam się 11 maja.
3. Mam cztery ulubione kolory: czerwony, niebieski, czarny i biały. Ale największy sentyment mam do koloru czerwonego ponieważ to mój ulubiony kolor z dzieciństwa.
4. Mam 17 letniego brata, który jest niepełnosprawny (choruje na autyzm).
5. Moje ulubione liczby to 21 i 11, a ulubione cyfry to 4 i 7.
6. Moje przyjaciółki mają na imię Marysia (Mery) (12 lat)  i Julka (Juluśss) (13 lat).
7. Jestem jedną z najlepszych uczennic w mojej szkole mimo, że się nie uczę.

Muzyka:
1. Moje ulubione zespoły to: R5, Union J, The Wanted, The Vamps, BTR, Enej, LemON, Coldplay, Linkin Park.
2. Moi ulubieni wokaliści to: Austin Mahone, Bruno Mars, Cody Simpson, Pink, David Guetta, Justin Timberlake, Skrilex, Selena Gomez.
3. Słucham Popu, Rocka i Dubstepu.
4. Od 7 lat gram na gitarze klasycznej.
5. W przyszłości chcę założyć zespół.
6. Chcę nauczyć się grać na gitarze basowej, perkusji i pianinie.
7. Jestem jedną z Mahomies, Jcats, TWfanmily, Hooligans no i oczywiście jestem wielką fanką R5.

Jedzenie:
1. Uwielbiam naleśniki z bitą śmietaną i brzoskwiniami.
2. Moje ulubione jedzenie to pizza (cztery sery lub peperoni) i spagetti bolongese.
3. Pije bardzo dużo wody, nawet strasznie dużo, ale innym napojom też nie odpuszczam, uwielbiam Mojito, Limoneta,
4. Uwielbiam Arbuzy i Truskawki (i sorbety o tym samym smaku).
5. Uwielbiam ogórki, ale lubię też inne warzywa (kocham paprykę i kukurydzę).
6. Ciągle jem, mleczne jedzenie typu: jogurty, sery, kefiry itp. po prostu bardzo mi smakują.
7. Po koperku wymiotuje.

Sport:
1. Przez to, że mam ponad 170 cm wzrostu gram w koszykówkę i siatkówkę.
2. Nienawidzę, a za jednym razem kocham biegać.
3. Lubię oglądać mecze piłki nożnej, i jeśli chodzi o rywalizację Barca - Real, to wolę Barcę.
4. Słabo skaczę wzwyż i w dal.
5. Nie umiem pływać i kilka razy się już topiłam..
6. Uwielbiam chodzić na długie wędrówki z moją ekipą po lesie.
7.Potrafię dobrze grać w piłkę ręczną i nożną.

Wygląd i Moda:
1. Mam 170 cm wzrostu.
2. Mam długie lekko kręcone czarne włosy z naturalnie jasnymi końcówkami.
3. Ciuchy kupuje w Croppie, Housie i innych młodzieżowych sklepach.
4. Kocham torebki i czapki, oraz inne dodatki bardziej niż spodnie i bluzki.
5. Uwielbiam czerwone trampki!
6. Mam brązowe oczy i noszę okulary.
7. Bardzo lubię projektować ciuchy, i wiążę z tym (trochę) przyszłość.

Inne:
1. Lubię czytać komiksy, np. Deadpoola.
2. Prowadzę kanał na youtube.
3. Oglądam różnych youtuberów (zagrajmerów) np. Skkf'a, Masterczułka, Blowa, ReZiego, Deltiego, Mandzia, Brema, Niluxa, Multiego itp.
4. W przyszłości chcę założyć firmę informatyczną z moją ekipą.
5. Kupuje magazyny: Bravo, FunClub i Twist
6. Uwielbiam tatuaże, ale nienawidzę makijażu.
7. Moim marzeniem jest wystąpić na EMA, obojętnie czy jako prowadząca czy jako występująca :)

No cóż dowiedzieliście się czegoś o mnie, a jutro rozdział. Dlaczego nie było tak długo wpisów? Bo byłam zajęta.. dzisiaj Szczecin, przedwczoraj robiłam z koleżanką prezent od polskich Jcats dla Union J, w poniedziałek zajęcia no i padam :D

2 komentarze: