Muzyczka :D

niedziela, 4 sierpnia 2013

Liebster Award (O co w tym chodzi?)

No dobra, zostałam nominowana, nie wiem o co chodzi, ale a pytania z chęcią odpowiem :D

Pytania do mnie: (Od Pauliny)
1.Ulubiony Aktor/Aktorka ? 
Mam trójkę ulubionych: Ross Lynch, Laura Marano i Martina Stoessel.
2.Masz fb i tt ? 

Tak mam: 
Facebook
(Nic nie ma, bo dzisiaj założyłam go specjalnie)
Twitter
3.Ulubiona Piosenka ? 

Aktualnie? What About Love - Austin Mahone i Carry You - Union J
4.Twój Ulubiony serial na DC ?

Po co to pytanie? Oczywiście, że Austin i Ally, no i Violetta (kocham obydwa seriale)
5.Od kiedy Lubisz Austina i Ally ? 

Od kiedy obejrzałam pierwszy odcinek :D
6.Rurki czy dresy ? 

Po prostu Rurki
7.Jaki typ muzyki słuchasz ? 

Słucham: Popu, Dubstepu i Rocka
8.Masz Chłopaka? 

Aktualnie nie..
9.Film czy serial ? 

Zależy, oglądam i to i to :)
10.Psy czy koty ? 

Nie mogę wybrać! Kocham tak samo psy i koty :D
11.Lubisz oglądać bajki ? 
Pewnie, ciągle oglądam kreskówki typu TMNT, Max Steel (ta same dla chłopaków, ale nie lubię księżniczek)

Pytania do mnie (od Refive):
1. Jaki jest twój ulubiony kolor? <3
Mam cztery ulubione kolory: czerwony, niebieski, czarny i biały. Ale mam ogromny sentyment do czerwonego bo jak byłam mała to ubierałam się prawie wyłącznie na czerwono, i do dziś kocham czerwone trampki :D

2. Ile masz lat?
13, urodziłam się 11 maja.

3. Wolisz deszcz czy słońce?
Lubie jak jest jedno i drugie w tym samym momencie :)

4. Byłeś/aś lub masz zamiar jechać gdzieś na wakacje?
W tym roku jadę w sierpniu na kilka dni do cioci nad morze, a na przyszły rok mam zamiar ze znajomymi jeździć na koncerty (ta nasi rodzice się zgodzili, byle nie dalej niż do Poznania, albo Szczecina, a do Warszawy tylko z bratem mojej koleżanki)

5. Masz aska i twittera?
Mam:
Ask
Twitter

6. Anime, seriale animowane czy zwykłe?
Zwykłe, mam do takich sentyment :)

7. Ulubiony zespół/wykonawca?
Nie mam tego jednego jedynego, jest ich całkiem sporo..
Zespoły: R5, Union J, The Vamps, The Wanted, Enej, LemON, Coldplay, Linkin Park.
Wykonawcy: Austin Mahone, Bruno Mars, Cody Simpson, Skrilex, Pink, Justin Timberlake, Selena Gomez, David Guetta.

8. Frugo czy cola?
Czarne lub czerwone frugo i Cola z cytrynką :D (I love it)

9. Jaki jest twój ulubiony rodzaj muzyki?
Są 3: Pop, Dubstep, Rock.

10. Książka czy film?
Najpierw książka potem film :P
11.Ulubiony aktor/aktorka?
Znowu jest ich trójka: Ross Lynch, Laura Marano i Martina Stoesse.

No to teraz pytanka do nominowanych:
1. Co wolisz: laptop czy komputer stacjonarny?
2. Pop czy Rock?
3. Kiedy się urodziłeś?
4. Jak była twoja ulubiona kreskówka/film z dzieciństwa?
5. Na kogo koncert wybrał byś się najchętniej?
6. W jakim województwie mieszkasz?
7. Jak ma na imię twój najlepszy przyjaciel?
8. Masz jakiegoś zwierzaka?
9. Jak chciałbyś się nazywać?
10. Czy grasz na jakimś instrumencie, a jeśli tak to na jakim?
11. Co lubisz najbardziej robić?

Nominowani: 
http://austin-and-ally-not-the-same-story.blogspot.com/
http://auslly-niezwykla-historia.blogspot.com/  
http://auslly-story.blogspot.com/
http://ross-laura-story-of-love.blogspot.com/
http://stealyourheart123.blogspot.com/

No to pa pa :D 

2 komentarze:

  1. Nominowałam cię do Liester Blog: http://rossilaura.blogspot.com/p/liester-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz ją urodziłam się 10 Maja;-) Pozdrawiam Gabi

    OdpowiedzUsuń