Muzyczka :D

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Liebster Award (O co w tym chodzi?) Nr.2

No cóż, zostałam znowu nominowana, i jestem maksymalnie zdziwiona :D
Nominowała mnie Marta, którą serdecznie pozdrawiam!

A teraz pytanka od niej:
Na zakończenie podam jeszcze moje pytania.
1. Masz chłopaka?
Nie, aktualnie nie.
2. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
1.What About Love - Austin Mahone
2. Carry You - Union J
3. Loud - R5
4. Treasure - Bruno Mars 
Nie mam tej jednej ulubionej, ale te 4 to moje ulubione <3 
3. Twój ulubiony rodzaj filmu to....
Komedie i Animowane :D
4. Jakie masz hobby?
Fotografia, projektowanie ciuchów i stylizacji, gra na gitarze, słuchanie muzyki i taniec, no i oczywiście gra w koszykówkę oraz piłkę nożną :D
5. Ile masz lat?
13 latek :)
6. Czy masz prawdziwego przyjaciela lub przyjaciółkę?
Yhmm, Maryśkę (Mery), i jeszcze dwóch dobrych przyjaciół Julkę i Matiego :D
7. Jakie jest twoje ulubione zwierze?
Nie potrafię wybrać, ale bardzo podobają mi się tygrysy i lwy.. ta to się źle skończy :)
8. Jakie masz marzenie?
Tego nie zdradzę jest zbyt poufne, ale tak w skrócie to poznać Austina Mahone i wystąpić z nim podczas EMA :3
9. Jak często brakuje ci weny?
W życiu mi nie brakło, tylko wena jest u mnie wymienna, raz na taniec, za godzinkę na pisanie, wieczorem na śpiewanie, a kiedy indziej na sport albo inne hobby.
10. Lubisz swój wygląd?
Tak, i w tym jestem wyjątkowa, może tylko jestem troszkę za wysoka.
11. Jakie masz plany na wakacje?
W tym roku tylko wyjazd do ciotki, i kilka wycieczek na cały dzień ze znajomymi i ekipom, np. do Koszalina, albo Mielna. W przyszłym roku wyjazdy na koncerty różnych artystów i znowu krótkie wyjazdy nad morze.

Pytanka dla nominowanych:
1. Byłeś kiedyś na prawdziwym koncercie? (Taki na jakiejś wielkim placu, kilka set lub kilka tysięcy ludzi)
2. Czy czytałeś kiedyś komiksy?
3. Czy masz Skype
4. Jakiego koloru nie lubisz?
5. Masz krótkie czy długie włosy?
6. Jaki talent chciałbyś mieć?
7. Kiedy wpadłeś na pomysł pisania bloga?
8. W jakie gry komputerowe grasz?
9. Co wolisz? Spódnicę czy spodnie?
10. Lubisz czytać książki?
11. Zbierasz na coś aktualnie?

Nie wiem kogo nominować więc nominowanych dodam jutro kochani :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz